Otel Programı
DİA HoReCa programı ile geliştirilmiş olan otel programı, işletmelerinizi hızlı ve kolay bir şekilde farklı modüller üzerinden yönetmenize olanak tanıyor. İster tek ister birden fazla otelinizi DİA’nın otel yönetim sistemi üzerinden kontrol edebilirsiniz. Otel Yönetimi ile Ön Büro Yönetimi, Müşteri İlişkileri Yönetimi, Acenta ve Kontrat Yönetimi, Doluluk-Kontenjan-Satış Analizleri, Gelir-Gider Analizleri, HouseKeping-Oda Yönetimi, Anket, Restoran POS, Santral, Stok-Depo Programı, Finans Yönetimi, Muhasebe Entegrasyon, İnsan Kaynakları gibi tüm istekleriniz online sistem üzerinden hızlı bir şekilde karşılanır.
Otel Yönetimi
- Grup Otel Yönetimi
- Acente ve Kontrat Yönetimi
- Oda Yönetimi
- Housekeeping İşlemleri
- Santral ve Görüşme Takibi
- Restoran, Bar Pos Sistemleri
- Gelir Kasa İşlemleri
- Müşteri Folyo Takibi
- Doluluk Kontenjan Satış Analizleri
- Gelir – Gider Analizleri
- Detaylı Grafik ve Tesis Raporlamaları
- Restoran Entegreli Kullanımı
- Hizmet Rezervasyon İşlemleri
- Polis Listeleri ve Gün Sonu İşlemleri
- Maliye Listeleri
- Muhasebe Yönetimi
- İnsan Kaynakları
Genel Özellikleri – Avantajları
- Rezervasyon, check-in, check-out gibi tüm ön büro işlemlerinizi kolay ve hızlı bir şekilde yapabilirsiniz.
- Müşteri ödemelerini, çıkış ve rezervasyon durumlarını etkin ve anlık raporlama sayesinde kontrol edebilirsiniz.
- Acentalarınızı tek bir sistemden yönetebilir, tahminleme sayesinde acenta performanslarını ölçebilirsiniz.
- Satış analizlerinizi yaparak doluluk ve kontenjanlarınızı takip edebilirsiniz.
- Gelirlerinizi ve giderlerinizi tek modül üzerinden analiz edebilirsiniz.
- Odalarınızın temizlik durumlarına göre housekeeping işlemlerini planlayabilirsiniz.
- Muhasebe entegrasyonu ile günlük, aylık ve yıllık verilerinizi kontrol edebilirsiniz.
- Misafirlerinizin memnuniyetini ölçmek amaçlı anketler uygulayabilirsiniz.
- İşe alış ve işten çıkarma süreçlerini, çalışanların bilgilerini, çalışan puantaj işlemlerini koordineli bir şekilde yönetebilirsiniz.
Videolar
- Otel Tanımları Nasıl Yapılır?
- Oda Kartı Nasıl Tanımlanır? Toplu Oda Ekleme Nasıl Yapılır?
- Acente Kartı Nasıl Tanımlanır?
- Acente Kontratı Nasıl Tanımlanır?
- Geçen Sene Girilen Kontrat Bu Seneye Nasıl Kopyalanır?
- Satış Durdurma (Stop Sale) Nasıl Yapılır?
- Ön Forecast Girişi Nasıl Yapılır?
- Rezervasyon, Konaklama, Bekleme, No Show Kayıtları Nasıl Yapılır? Nasıl Yönetilir?
- Oda Blokajı Nasıl Yapılır?
- Check-In (Cin) İşlemi Nasıl Yapılır?
- Rezervasyon İptali Nasıl Yapılır?
- Misafir Kartları Nasıl Tanıtılır? Daha Önce Gelen Misafirlerin Kayıtlarına Nasıl Bakılır?
- Başka Otele Yönlendirilen Müşteriler Nasıl Takip Edilir?
- Oda Birleştirme Nasıl Yapılır?
- Misafir Pos Kartı Nasıl Verilir?
- Otel Programında Notların Takibi Nasıl Yapılır?
- Verilen İkram ve Ücretsiz Paketlerin Maliyetleri Nasıl Takip Edilir?
- Oda Değişimi (Room Change) Nasıl Yapılır?
- Misafir Folyo Takibi Nasıl Yapılır?
- Otel Kasa İşlemleri Nasıl Yapılır?
- Folyo Transferi Nasıl Yapılır?
- Check-Out (Cout] İşlemleri Nasıl Yapılır?
- Acente Faturaları Nasıl Kesilir?
- Münferit Müşteriye Faturası Nasıl Kesilir?
- Acente Proforma Raporu Nasıl Hazırlanır?
- Acente Ödemeleri Nasıl Girilir? Bakiyesi Nasıl Takip Edilir?
- Acente Reklamasyonu Nasıl Girilir?
- Depozito Fişleri Nasıl Takip Edilir?
- Polis Listesi Nasıl Hazırlanır?
- Maliye Listesi Nasıl Hazırlanır?
- Müşteri Yorumları, Öneri ve Şikayetleri Nasıl Takip Edilir?
- Housekeeping İşlemleri Nasıl Takip Edilir?
- Arıza Form Takibi Nasıl Yapılır?
- Kayıp Eşya Form Takibi Yapılır?
- Gün Sonu İşlemleri Nasıl Yapılır?
- Otel Doluluk Grafiği Nasıl Alınır?
- Otel Günlük Doluluk Raporu Nasıl Alınır?
- Acente Kontenjan ve Garanti Takibi Nasıl Yapılır?
- Otel Misafirlerine Anket Nasıl Yapılır?
Resimler
- Otel Ön Büro Rezervasyon Ekranı
- Konaklama Listesi İşlemler Listesi
- Günlük Yönetim Ekranı
- Hizmet Rezervasyon Talepleri
- Günlük Doluluk Raporu
- Görsel Oda Listesi
- House Keeper Yönetim Ekranı
- Oda Bloke Listesi
- Acente-Bavel-Müşteri Faturalama-Ayrılanlar Listesi
Bilgi Bankası
- Hizmet Rezervasyon Takibi
- İnternet Takip Cihazlarına Entegrasyon
- MAKFA Hotel Kapı Entegrasyonu – DİA
- Otel ve Restoran Demosu Hazırlama
- Santral Programı Kurulum ve Ayarları Nasıl Yapılır?
Modüller
Ön Büro Yönetimi
- Rezervasyon, Bekleme, Grup Rezervasyon, İptal Listeleri
- Konaklayan, Ayrılan, No Show Listeleri
- Gelişmiş Ön büro Yönetim Paneliyle tek ekrandan Cin, Cout, Fatura Kesme, Tahsilatlar, Ödemeler, Hesap Kapatmalar yapabilme
Doluluk – Kontenjan – Satış Analizleri
- Günlük, Haftalık, Aylık olarak tek ekrandan doluluk grafiği alabilirsiniz.
- Grafiği alırken tarih aralığı, oda tipi, pansiyon, uyruk, acente, pazar, kaynak, vip, grup, kontenjan, pax, rezervasyon tarihi gibi filtreler verebilirsiniz. Filtrelerde toplu seçim yapılabilmektedir.
Acente Kontrat Yönetimi
DİA Acente Kontrat Yönetimi ile aksiyon planları ve esnek fiyatlandırma ekranları ile ön büro çalışanları için hızlı hareket edebilme ihtiyacına çözüm buluyor. Acente kontrat yönetiminde;
- Acente, online acente, firma, grup, münferit türünde acente kartları tanımlanır.
Kasa ve Fatura İşlemleri
- Sınırsız sayıda kasa kartı açılabilir. (Resepsiyon kasa, market kasa, bar kasa, …)
- Her kasa kartı için özel yetkiler tanımlayarak kullanıcının sadece yetkili olduğu kasayı görebilmesi ve işlem yapabilmesi sağlanır.
House Keeping – Oda Yönetimi
House Keeping faaliyetlerinin, ön büroya ve departman yetkilisine iletilebilmesi veya tesisler içerisinde ki ek hizmetlerin (SPA, Market, Kuaför, Restoran v.b.) DİA ile tek bir yazılım ile anlık takip edilebilmesi, tek bir merkezden yönetimi sağlıyor.
Gelir Gider Analizleri
- Sınırsız sayıda departman tanımı yapılabilmektedir…
- Her departman için kdv oranı, ekstra için kesilen faturalarda kullanılacak hizmet kodu seçilebilmektedir…
- Gün sonunda otomatik olarak oda, pansiyon ücretleri ve diğer departman işlemleri folyolara işlenmektedir…
- Günlük gelir gider raporu alınabilmektedir…
Finans Yönetimi
- Cari fişlerden: Nakit tahsilat, nakit ödeme, borç dekontu, alacak dekontu, virman fişi, özel fiş, açılış fişi, kredi…
- Kasadan: Alım/satış faturaları kesilebilir. Cari tahsilat ve ödemeler alınabilir.
- Bankadan: Gelen, gönderilen havaleler girilebilir.
- Çek-Senet Modülünden: çek – senet alınabilir veya verilebilir. Çek durumlarının takibi yapılabilir.
Müşteri İlişkileri
Müşteri memnuniyetine, müşteri görüşlerini değerlendirmek isteyen tesisler için gelen misafirlere çeşitli dillerde anket seçenekleri, işletme hizmet kalitesinin değerlendirilmesini sağlayarak ilk elden bilgi toplama imkanı sunulmaktadır.
Hizmet Rezervasyon
Hizmet rezervasyonu otellerin müşterilerine sağladığı özel hizmetlerin randevulu bir şekilde müşterilerine sunulmasını sağlar. Bu hizmetler oteldeki tüm müşterilere aynı anda hizmet veremeyecek durumda olan sayı kısıtı olan tesislerin hizmetleri için tanımlanır ve rezervasyon yöntemi uygulanarak hizmete sunulur.
Anket
- İstenilen sayıda anket tanımı yapılabilmektedir.
- Ankette istenilen sayıda soru tanımlanabilmektedir.
- Gruplar ve cevaplara ait puanlama belirtilebilmektedir.
- Misafir bilgilerini girmeden de anket kaydedilebilmektedir.
- Ankete misafir notu eklenebilmektedir.
Restoran Yönetimi
- Salon – Masa Yönetimi: Sınırsız sayıda salon ve her salon için istenilen sayıda masa açılabilmektedir…
- Self Servis: Self servis olarak ürün satışı yapabilirsiniz.
- Paket Servis: Caller id uyumlu paket servis ekranımızla hızlı bir şekilde sipariş alarak gerekli görevlendirmeleri yapabilirsiniz. Rehber üzerinden müşteri takibi yapabilirsiniz. Sipariş alırken özel notlar girebilirsiniz. Kurye takibi yapabilirsiniz.
Muhasebe – Entegrasyon
- Masraf Merkezleri: Hesap Planını Masraf Merkezlerine göre alabilme.
- Mali Tablolar: Mizan değerlerinin çeşitli formüllerden geçirilerek yansıtılması.
- Bilanço, Gelir Tablosu, Kar-Zarar Tablosu, Satışların Maliyeti Tablosu, Fon Akış Tablosu…
İnsan Kaynakları
- Personel Kartları, Personel Giriş – Çıkış Takibi, Toplu İşçi Çıkarma, Maaş Değiştirme, Mesai, Ek Kazanç…
- Toplu Puantaj Hazırlama, Ay Ay Puantaj Hazırlama, Kesinti ve Eksik Gün Takibi, Asgari Geçim İndirimi…
- Sigortalı İşe Giriş Bildirgesi, Vizite Kağıdı, Eksik Gün Bildirimi, SSK İşyeri Bildirgesi, Sigorta Kolu Tercih Bildirimi…
Diğer
- Otel Internet Paylaşımı: Otelde konaklayan müşterilerinize kablosuz ağınızın paylaşılmasını sağlıyor.
- Sadece otelinizde konaklayan müşterilere internet şifrenizin otomatik olarak sağlanması için…
- Kapı Sistem Entegrasyonu: Makfa Otel Kapı Yönetim Sistemleri ile yapılan DİA Otel Yönetim…
Neden Otel Yönetimi Kullanmalısınız?
İşletmecilerin yükünü azaltacak teknolojik çözümlerden bir diğeri otel yönetimi. Verilerin arasında kaybolmayacağınız, her yerden bağlanabileceğiniz, görev ataması ve yetkilendirme yapabileceğiniz, işletmenizi kontrol altında tutacağınız bir sisteme ihtiyacınız varsa otel yazılımı çözümünden yararlanın. Ayrıca:
- Ön büro yönetim işlemlerinizi anında gerçekleştirmek,
- Sorunsuz müşteri ilişkileri sağlamak,
- Kasa ve fatura işlemlerinizi tek sistem üzerinden kontrol etmek,
- Çalışılan acente verilerini kontrol etmek,
- Otelinizin doluluk oranını ve kontenjanını takip etmek,
- Gelir gider analiz raporlarınıza tek tıkla sahip olmak,
- Stoklarınızı ve depolarınızı siparişe göre ayarlamak,
- Muhasebe süreçlerinizi planlarınıza göre entegre etmek istiyorsanız DİA kullanmalısınız!
Otellerinizin Her Birimini Aynı Anda Çalıştırın!
Tek bir yazılım üzerinden tüm otellerinizi yönetebilir, raporlarını konsolide olarak alabilirsiniz. İstenilen sayıda acente, online acente, firma, grup, münferit türündeki acenteleri tanımlayabilirsiniz. Oda fiyatlarını ve harcamaları takip ederken ayrıntılı ve özet faturalarınızı hazırlayabilirsiniz. Sınırsız sayıda oda özelliği tanımlayabilirsiniz. Kasa ve shift değişimi kontrolleri gerçekleştirebilirsiniz.
DİA İle Teknolojiye Entegre Yönetim Sistemi!